On them white horses we come marching through the fields we think we're kings when we come across the field of deeds but we should know that the trophy that we carry is the head of mi brother that has paid with his life and now he is dead we got a typhoon on the rise typhoon on the rise we got a typhoon on the rise typhoon on the rise
We gotta fight it back we gotta get it on the run we gotta fight it back here comes the future the fire that's burning as bright as the sun fight it back
How come we can't realize that what we do in this is wrong we got to get of this ship of fools it will sink before long we can't accept that the man of wetbones is still on the streets we have to get our act together and get up on the feet we got a typhoon on the rise typhoon on the rise we got a typhoon on the rise typhoon on the rise
We gotta fight it back we gotta get it on the run we gotta fight it back here comes the future the fire that's burning as bright as the sun fight it back
Пришел в симфонический оркестр новый дирижер. Ну и думает, как бы сразу завоевать прочный авторитет у музыкантов. Думал-думал и придумал: прокрался ночью в оркестровую яму, нашел ноты второго тромбона, и в одном месте пририсовал "бемоль" к ноте "си". Запомнил хорошенько, в каком это месте он сделал, и пошел домой. Наутро приходит на репетицию. Оркестр играет по нотам. Только они доходят до этого места, дирижер: - Стоп-стоп, кто-то фальшивит, пожалуйста, еще раз с третьей цифры... Начали с третьей цифры, в том же самом месте опять: - Стоп-стоп, пожалуйста, с пятого такта одни духовые... Играют одни духовые. Дирижер снова: - Стоп-стоп, пожалуйста, оттуда же, но теперь одни тромбоны. Сыграли одни тромбоны. Дирижер говорит: - Второй тромбон, вы же на третью долю играете "си-бемоль", а надо - "си-бекар". Второй тромбон: - Да нет, батенька, я уже пятнадцать лет в этом месте играю "си-бекар", несмотря на то, что какой-то идиот мне тут "бемоль" нарисовал.